VW Golf (all series)

   

   GOLF I


Prva generacija Golfa pocela se prodavati 1974.godine. 1976.godine dobiva i svoju prvu GTI verziju sa 1,6 litarskim benzinskim motorom,koji je imao 110 konjskih snaga.
1979.godine na trzistu se pojavljuje i kabrio verzija,koja je se proizvodila sve do 1993.godine sa nesto manje od 390,000 plasiranih primjeraka spada u najprodavaniju izvedbu automobila sa mekim krovom na svijetu. Uprava iz Volfsburga je proglasila ovaj automobil greskom,jer se u svoje vrijeme pokazao kao izuzetno pouzdan i izdrzljiv automobil,pa je prodaja rezervnih dijelova isla veoma lose.





GOLF II


1983.godine predstavljena je druga generacija,bila je takodje dostupna i u GTI verziji.Od 1990.godine bio je dostupan posebni model,koji je imao pogon na sve cetiri tocka,te je takodje nazvan kao ''Golf Country''.1992.godine je bio kraj ''dvojke''.




GOLF III


1991.godine predstavljena je treca feneracija Golf-a i trajala je 1997. U top-model je ugradjivan VR6 motor,koji je imao 174,a posle cak i 190 konjskih snaga.Dvije godine kasnije Golf je i prvi put predstavljen i u karavanskoj verziji,a iste godine su novi izgled dobile i kabrioletske i GTI verzije.Tada je na trziste izasao i poseban GTI,kojim se obiljezavalo 20 godina od prvog modela tog naziva.





GOLF IV



1997.godine Golf 4 je osim u standardnoj verziji ''hatchback'' bio dostupan i kao kabriolet i karavan,a 1998 u njega je ugradjivan i pogon na sve cetiri tocka,nazvan 4motion. GTI je od 2000.godine prodavan i u posebnoj verziji povodom 25.godisnjice prvog GTI-a. 2002.godine predstavljen je i benzinski FSI motor sa direktnim ubrizgavanjem goriva,kao i sportska izvedba R32,koji je bi opremljen sa 3,2 litrenim sestocilindarskim motorom sa 241 KS.



 

GOLF V



2003.godine dolazi peta generacije  Golf-a.Pocetkom 2005. godine dostupna je i GTI  verzija sa 2,0 litrenim FSI motorom,koji uz pomoc turbo-punjaca razvija 200 KS,te je sa njime Golf u mogucnosti ubrzati od 0 do 100 km/h za 7,2 sekunde i postici maksimalnih 235 km/h. U septembru 2005.godine predstavljena je i R32 verzija koja je imala 3,2 litreni sestocilindarski motor,koji je razvijao 250 KS,koji je takodje imao ubrzanje do stotke za 6,2 sekunde i maksimalnih 250 km/h.




GOLF VI



 Dužina je povećana sa 420,5 na 423 cm, širina sa 176 na 179 cm, a osnovni je oblik, uz sitna dizajnerska poboljšanja, naravno zadržan. Svi će dizelaši biti common-rail tehnologije, a najvažniji će biti 1.6 TDI sa 90 i 105 KS. Veliki će novitet biti trocilindraš 1.2 TDI sa 75 KS i 180 Nm, koji će trošiti samo 3,9 litara.

Za početak u ponudi će biti samo 2.0 TDI sa 110 i 140 KS, a naknadno i 170 KS. Očekuje se i top-gun dizelaš 2.0 TDi, u twin-turbo vezriji sa 204 KS. Za početak, u ponudi će ostati klasični benzinci 1.4 sa 80 i 1.6 sa 102 KS, a 2010. će ih zamijeniti četverocilindarski turbobenzinac s izravnim ubrizgavanjem 1.2 TSI sa 85 i 105 KS. U sredini ponude je 1.4 TSI sa 122 i 160 KS, a na vrhu ponude 2.0 TSI sa 210 i 272 KS. Pored ručnih mjenjača s pet i šest stupnjeva u ponudi će biti i sekvencijalni automatski mjenjač DSG s dvije spojke te šest i sedam stupnjeva.

Temeljito je dorađena i unutrašnjost, koja je otmjenija i pomalo u stilu Passata. Najvažnije je što su visoka kvaliteta i preciznost podignuti na još višu razinu. Umjesto plavog, uvedenog u Golfu četvrte generacije iz 1997., šestica će imati trendovsko, sportsko bijelo osvjetljenje. Funkcionalnost i osjećaj u vožnji također su bitno poboljšani.
Komfor i ugodan osjećaj u vožnji podjednako će biti uvjerljivi u verzijama s troja i petera vrata.





GOLF VII



Golf sedme generacije doživjet će evoluciju dizajna, no zato će prave promjene ostati skrivene ispod kože. Kako tvrde, radikalne promjene koje čekaju novu generaciju Golfa 2012..
Britanci tvrde da će novi Golf dobiti novu platformu zbog koje će umjesto povećanja dimenzija doživjeti njihovo smanjenje. Smanjit će se također i masa automobila zbog koje će moderniji motori nuditi još bolje performanse.

Pominje se i hibridni sklop koji su imali prilike isprobati u prototipnom izdanju prošle godine. Tehnologija Twin Drive TDI agregata 1.5 l i tri elektromotora trebala bi omogućiti ultranisku potrošnju od svega dvije i pol litre na stotinu kilometara.

U kombinaciji je navodno i novi benzinski motor HCCI bez svjećica 'koji misli da je dizelaš' te kombinira sklonost visokim obrtajima i nisku emisiju ispušnih plinova s još nižom potrošnjom.

Na nama je da jos sacekamo i sacekamo i vidimo kakva ce biti ta famozna sedma generacija legendarnog Golfa....



8 comments: